دوره آموزشی مجازی «قانون تصمیم گیری بر اساس استاندارد ISO/IEC Guide 98-4» توسط شرکت دقت آزمون بسپار 11 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجموعه آزمایشگاه‌های شرکت دقت آزمون بسپار با رویکرد ارتقای دانش و توانمندی کاربران آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دوره آموزشی «قانون تصمیم گیری بر اساس استاندارد ISO/IEC Guide 98-4» را به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌کند.

 

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی مخاطبان با مفاهیم و محاسبات و قواعد تصمیم گیری مطابق با استاندارد ISO/IEC Guide 98-4 است که در حوزه اندازه‌گیری و فعالیت‌های آزمایشگاهی کاربرد و دامنه تاثیر گسترده‌ای دارد.

 

مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی، کارشناسان کلیه آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، مدیران فنی و کیفی آزمایشگاه‌ها، کارشناسان حقیقی استاندارد، کارشناسان سازمان استاندارد، اساتید و دانشجویان رشته های مرتبط فنی و آزمایشگاهی، کارشناسان فنی، پژوهشگران و فعالان فناور از مخاطبان این دوره آموزشی برخط هستند.

 

دوره آموزشی یادشده توسط شرکت دقت آزمون بسپار یکشنبه 11 اسفند ماه سال جاری به مدت 6 ساعت برگزار می‌شود. این دوره از  ساعت 9 آغاز شده و تا ساعت 15 ادامه خواهد یافت.

 

از مهم‌ترین پیش‌نیازهای این دوره آموزشی، آشنایی مخاطبان با محاسبات عدم قطعیت، الزامات استاندارد ISO/IEC 17025; 2017 است.

 

شرکت‌کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با ارزیابی انطباق، تأثیر عدم قطعیت روی داده‌ها، ارزیابی انطباق و استاندارد ISO/IEC 17025; 2017 با اصطلاحات و تعاریف این حوزه آشنا می‌شوند. 

 

مخاطبان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی شرکت دقت آزمون بسپار و یا شماره واتساپ 09012419186 آمادگی خود را برای حضور اعلام کنند.

 

کلمات کلیدی : آموزش,ISO/IEC 17025,برگزاری دوره آموزشی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code