یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی با استفاده از نیروی انسانی دانش‌آموخته و تجهیزات پیشرفته خدمات آنالیز و کیفیت سنجی فرآورده‌های تولیدی صنایع را ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، آرش پورزرگر مدیرعامل شرکت بینا آزمای سپاهان، با اشاره به فعالیت این مجموعه دانش ‌بنیان در حوزه‌های ژئوتکنیک، تعیین ماهیت مواد و عیارسنجی فلزات گران‌بها گفت: تلاش کردیم تا با ارائه خدمات فناورانه سریع و دقیق آزمایشگاهی، صنایعی را که در حوزه‌هایی چون ژئوتکنیک، تولید فرآورده‌های پلیمری، فلزات گران‌بها و دیگر حوزه های فناورانه فعالیت می‌کنند همراهی کنیم.

 

این فعال فناور، به ارائه خدمات فناورانه آنالیز و مشاوره در حوزه‌های اولویت‌دار صنایع اشاره کرد و گفت: با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات ایران‌ ساخت و تجهیزات برتر در حوزه ارزیابی و سنجش مقاومت مصالح مانند آجر، بتن، قیر و آسفالت، شناخت ماهیت و ساختار مواد شیمیایی، سنجش کیفیت و عیار فلزات گران‌بها به ارائه خدمات می پردازیم.

 

پورزرگر، با اشاره به استفاده از تجهیزات فناورانه در کنار جذب و آموزش نیروهای متخصص و کارآمد به عنوان دو زمینه برای ارائه خدمات دانش ‌بنیان در حوزه‌های یادشده ادامه داد: با فراهم آوردن تجهیزات مناسب و به‌روز، این شرکت توانست در زمینه‌هایی چون شناخت نفودپذیری به روش بار ثابت و بار افتان، تعیین پتانسیل تورم و نشست خاک های چسبنده، طبقه بندی خاک و ارزیابی مواد شیمیایی و معدنی کارامد عمل کند.

 

وی با اشاره به ارائه خدمات فناورانه در محل و با استفاده از تجهیزات فناور داخلی ادامه داد: برای شناخت و سنجش میزان مقاومت مصالح به تجهیزات و روش‌های ارزیابی گوناگونی نیاز است که مجموعه کاملی از این خدمات را ارائه می‌دهیم. 

 

پورزرگر درباره تعامل میان طرف عرضه و تقاضا بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و عرضه خدمات با کیفیت به خیل کثیری از متقاضیان گفت: شرکت بینا آزما به عنوان یک بخش خصوصی از ابتدا سعی کرده است، تمام ارتباطات لازم را با شبکه و آزمایشگاه‌های عضو برقرار نماید، این فعال فناور ادامه داد: شبکه آزمایشگاهی بستری نوین و عالی برای شناخت و معرفی آزمایشگاه‌های در سطح کشور ایجاد کرده است.

 

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,شرکت‌های دانش‌بنیان,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code