مدیر عامل شرکت افروز شیمی لارک از تخفیف ۲۵ درصدی خدمات این آزمایشگاه به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت افروز شیمی لارک یکی از مجموعه‌ آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات متنوعی را در حوزه‌های آنالیز کود و سموم، تعیین ماهیت مواد پلیمری، آلی و معدنی، آنالیز مواد غذایی و میکروب‌شناسی ارائه می‌کند.

 

این مجموعه آزمایشگاهی در راستای حمایت از تولید علم و دانش و خدمات دهی بهینه در شرایط شیوع ویروس کرونا، از آغاز سال جدید خدمات خود را با تخفیف‌هایی به مشتریان از جمله اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می‌دهد.

 

معصومه آجورلو مدیرعامل مجموعه آزمایشگاهی افروز شیمی لارک از ارائه تحفیف‌ 25 درصدی بهاره گفت و اعلام کرد: این مجموعه آزمایشگاهی برای هر فصل، در قالب طرح های متنوع، خدمات خود را با تخفیف ارائه می دهد.

 

این فعال فناور، با اشاره به ارائه خدمات آزمایشگاهی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق افزود: متخصصان این مجموعه آماده هستند تا خدمات تخصصی را به تمامی اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه کنند.

 

وی ادامه داد: واحد تحقیق و توسعه  این مجموعه بسیار فعال و همواره در حال توسعه، تحقیق و همکاری با دانشگاه‌ ها، پژوهشگاه ها و صنایع بزرگ است و  سال 1397 موفق به اخذ استاندارد ایزو 17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شده است.

 

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,تخفیف,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code