دوره آموزشی اصول و مبانی نظام آراستگی (5S) که به عنوان یکی از لازمه‌های افزایش کارآمدی فعالیت‌های نیروی انسانی به شمار می‌رود، توسط شرکت دقت آزمون بسپار برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، این روزها راهکارها و سازوکارهای مختلفی به یاری شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی و تحقیقاتی آمده‌اند تا ضمن افزایش توانمندی و انگیزه نیروی انسانی، از بروز حوادث جلوگیری کرده، بهره‌وری را افزایش داده و ارائه خدمات با کیفیت بالا را محقق کنند.

 

نظام آراستگی (5S) که به عنوان یکی از راه‌کارهای اثربخش در کارآمدی سازمان‌ها نقشی مهم ایفا می‌کند و یادگیری آن می‌تواند شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مجموعه‌های آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صاحبان صنایع را در ارائه محصولات و خدمات بهتر، استفاده بهینه از منابع، کاهش حوادث و بسیاری از موارد دیگر یاری کند.

 

بر همین اساس دوره آموزشی نظام آراستگی (5S) توسط شرکت دقت آزمون بسپار و برای اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، سایر شرکت‌ها و مؤسسات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

این دوره آموزشی 2 روزه چهارشنبه و پنجشنبه 5 و 6 خردادماه 1400، از ساعت 9 تا 15 به صورت آنلاین میزبان مدیران و کارشناسان کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی، کارشناسان آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون، مدیران فنی و کیفی آزمایشگاه‌ها، کارشناسان استاندارد، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌‌ها، پژوهشگران، دانشجویان رشته های مرتبط فنی و آزمایشگاهی، کارکنان شاغل در تمامی نهادهای دولتی، خصوصی، ادارات و دانشگاه‌ها خواهد بود.

 

از مهم‌ترین اهداف این دوره آموزشی می‌توان به افزایش بهره وری، ایجاد نظم فراگیر، ارتقای عملکرد عمومی سازمان، مدیریت زمان، سرمایه، ایمنی و سلامتی در کنار کاهش و مدیریت ضایعات اشاره کرد.

 

دوره آموزشی اصول و مبانی نظام آراستگی (5S) همچنین تلاش می‌کند ضمن افزایش انگیزشی کارکنان و بهبود روابط، کاهش وابستگی امور به اشخاص، دسترسی آسان به وسایل و منابع، زمینه را برای ایجاد جذابیت در محیط کار و استقرار سایر سیستم‌ها فراهم کند.

 

شرکت دقت آزمون بسپار در حوزه پلیمر و مهندسی شیمی فعالیت دارد و ضمن ارائه خدمات آزمایشگاهی تولیدات پلیمری و خدمات بازرسی کالا، خدمات تخصصی آموزشی را در حوزه‌های پژوهشی و آزمایشگاهی ارائه می‌کند، 

 

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به وب‌سایت دقت آزمون بسپار مراجعه کرده یا شماره واتس آپ شرکت دقت آزمون بسپار 09012419186 و یا 02433415477 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,دوره آموزشی,آموزش آنلاین

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code