آزمایشگاه شرکت صنعتی گام اراک دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد 17025 را برای آزمایشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، گواهینامه ایزو 17025 مهمترین استاندارد کیفیتی برای آزمایشگاه های کالیبراسیون و آزمون در سراسر جهان به شمار می‌رود. برخورداری آزمایشگاه از این استاندارد نشان می‌دهد که از لحاظ فنی دارای توانمندی بالایی در ارائه خدمات دقیق و با کیفیت آزمایشگاهی دارد و می‌تواند یافته‌های دقیق و صحیح را ارائه کند.

 

بر همین اساس، شرکت صنعتی گام اراک دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد 17025 را با هدف ارتفای توانمندی آزمایشگاه‌ها در ارائه خدمات آزمایشگاهی و بهبود سطح کیفیت فعالیت‌ها برگزار می‌کند.

 

این دوره آموزشی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 خردادماه جاری به میزبانی شرکت صنعتی گام اراک با هدف معرفی آگاهی و توانمندسازی آزمایشگاه‌های سطح کشور نسبت به استقرار استاندارد 17025 که لازمه اداره استاندارد و مورد توجه مشتریان آزمایشگاه‌ها است، برگزار خواهد شد.

 

این دوره آموزشی به مدت دو روز و از ساعت 9 الی 13 روزهای یادشده در محل شرکت صنعتی گام اراک و به مدت 8 ساعت برگزار می شود.

 

شرکت کنندگان این دوره با استاندارد، مستندسازی و نحوه اجرای استاندارد برای ممیزی آشنا خواهند شد. دوره یادشده در دو شکل حضوری با رعایت سازوکارهای بهداشتی و نیز آنلاین میزبان کارشناسان، مدیران آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی خواهد بود.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های دوره آشنایی با الزامات استاندارد 17025 می‌توان به بررسی 8 فصل استاندارد شامل بررسی الزامات عمومی، ساختاری، منابع فرآیندی و سیستمی که جزو محورهای لازمه‌های اصلی این دوره به شمار می‌رود اشاره کرد.

 

شرکت صنعتی گام اراک از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات فناورانه را در حوزه‌های مکانیک ،متالورژی، شیمی، خوردگی، عملیات حرارتی و غیرمخرب ها ارائه می‌کند.

 

گفتنی است علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند با شماره تلفن 09363067883 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : ISO/IEC 17025,کالیبراسیون- استاندارد ایزو 17025,آموزش,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code