آزمایش‌‌های دقیق برای سنجش آلاینده‌ها، یکی ضرورت‌های برخورداری از محیط زیست سالم است که این خدمات توسط شرکت پایانه محیط پاک با تخفیف 30 درصدی ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، آلاینده‌های محیطی و مشکلات زیست‌ محیطی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دنیای امروز است که زندگی را برای جامعه دشوار کرده است؛ پژوهشگران و متخصصان این حوزه، با سنجش و آزمایش‌های تخصصی به دنبال کاهش این آلودگی و بهینه‌کردن شرایط محیط زیست هستند. آزمایش ها و سنجش‌هایی که به تخصص، تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و روش‌های دقیق نیاز دارند.

 

 شرکت پایانه محیط پاک با بهره‌گیری از پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی، در زمینه سنجش آلاینده های محیط زیست در بخش هوا، آب و فاضلاب، خاک و رسوب فعالیت می‌کند و خدمات آزمایشگاهی را در فصل تابستان با تخفیف 30 درصدی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می‌دهد.

 

شرکت مهندسی پایانه محیط پاک با دارا بودن گواهینامه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان آزمایشگاه معتمد در زمینه سنجش آلاینده های محیط زیست در بخش هوا، آب و فاضلاب، خاک و رسوب فعال است و با استفاده از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی مانند اسپکتروفتومتر فرابنفش- مرئی، کدورت سنج ، کجلدال، جارتست ، کوره الکتریکی، اسپکتروفتومتر جذب اتمی تمامی عناصر و مؤلفه‌های آلایندگی را در آب، پساب و هوا اندازه‌گیری می‌کند.

 

شناخت و اندازه‌گیری دقیق عوامل میکروبی موجود در آب، خاک و هوا یکی دیگر از توانمندی‌های مجموعه مهندسی پایانه محیط پاک است، به طوری که در در بخش میکروب شناسی این آزمایشگاه، شناسایی و شمارش عناصر میکروبی شامل کل کلیفرم‌ها، کلیفرم‌های گوارشی، شمارش باکتری ها و غیره انجام می‌شود.

 

در بخش آلودگی هوا و صدا، اندازه‌گیری و آنالیز گازهای خروجی دودکش و همچنین عوامل بیماری‌زا و عناصر مضر موجود در گازها، نمونه برداری و سنجش ذرات معلق هوای محیط، نمونه‌برداری و آنالیز فلزات سنگین هوای محیط مطابق با استانداردهای روز از توانمندی‌های این شرکت عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به شمار می‌رود.

 

کلمات کلیدی : آلودگی زیست محیطی,اندازه گیری آلاینده,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code