شرکت مهندسی پایانه محیط پاک با هدف حمایت از دانشگاهیان و فعالان فناور، تمامی خدمات آزمایشگاهی خود را تا پایان آذرماه با تخفیف 30 درصدی ارائه می‌کند.

به گزارش دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت مهندسی پایانه محیط پاک به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت از محیط زیست و عضو شبکه آزمایشگاهی، خدمات آزمایشگاهی متنوعی را در زمینه سنجش آلاینده های محیط زیست در بخش هوا، معیارهای فیزیکی و شیمیایی آب و فاضلاب، خاک و رسوب، سنجش فلزات سنگین در نمونه های محلول و جامد و آنالیز هیدروکربن ها ارائه می‌کند.

 

این مجموعه آزمایشگاهی، با هدف حمایت از پژوهشگران و دانشگاهیان و فعالان فناور، همزمان با 16 آذرماه و روز دانشجو، ارائه تخفیف 30 درصدی برای تمامی خدمات آزمایشگاهی را آغاز می‌کند و این تخفیف‌ها تا پایان آذرماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

 

تنوع در خدمات آزمایشگاهی

متقاضیان می‌توانند از خدمات متنوع این مجموعه برای انجام پژوهش‌ها، پایان‌نامه‌های دانشگاهی، ارتقای زیست‌ محیطی صنایع، توسعه فناوری‌ها و تولید محصولاتشان استفاده کنند.

 

آزمایشگاه شیمی شرکت با تجهیزات متنوعی مانند طیف سنج فرابنفش و مرئی، کدورت سنج، کوره الکتریکی و سایر تجهیزات می‌تواند تمامی معیارهای شیمیایی، آنیون‌ها و کاتیون ها، کدورت، چربی و روغن در نمونه های آب، خاک، رسوب، پساب و پسماند را آنالیز کند.

 

همچنین این شرکت مجهز به دستگاه طیف سنج جذب اتمی با قابلیت آنالیز فلزات و ترکیبات غیر آلی به روش شعله، کوره و سیستم هیدرید در محدوده  ppb و ppm  و دستگاه کروماتوگرافی گازی با قابلیت شناسایی TCD و  FID است.

 

خدمات آزمایشگاهی در حوزه زیست‌ محیطی با تخفیف 30 درصدی ارائه می‌شود

 

در بخش میکروب‌ شناسی، آزمون‌های مربوط به شناسایی و شمارش معیارهای میکروبیولوژی شامل شمارش تمامی کلیفرم‌ها، شمارش باکتری ها و سایر آزمایشات قابل انجام است.

 

در بخش آلودگی هوا و صدا، گازهای خروجی دودکش، ترکیبات آلاینده و سرطان‌زای خروجی بر اساس آخرین استانداردها مورد سنجش قرار می گیرد. سنجش هوای محیط، با نمونه برداری و آنالیز گازها و بخارات هوای محیط، نمونه برداری و سنجش ذرات معلق در هوای محیط و نمونه‌ برداری و آنالیز فلزات سنگین هوای محیط زمینه را برای ارتقای محیط زیست فراهم کرده است.

 

کلمات کلیدی : تخفیف,آزمایشگاه,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code