شرکت پارسیان بهینه پایش کارگاه آموزشی روش نمونه‌ برداری غلات و خوراک دام  را 11 و 12 اسفندماه جاری برگزار می‌کند.

شرکت پارسیان بهینه پایش، یکی از مجموعه‌های فناور عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمایشگاهی و آموزشی را در حوزه‌ مواد غذایی و کشاورزی ارائه می‌کند.

 

آشنایی با نحوه نمونه برداری غلات و خوراک دام

با توجه به اهمیت شناسایی و آنالیز فرآورده‌های غذایی دام، این مجموعه آزمایشگاهی و فناور، کارگاه آموزشی نمونه برداری غلات و خوراک دام را با هدف ارتقا توانمندی و بهبود سطح کیفیت فعالیت های حوزه بازرسی و نمونه برداری برگزار می‌کند.

 

از سرفصل های این کارگاه آموزشی می‌توان به تشریح اصول و آشنایی با تجهیزات نمونه برداری غلات و خوراک دام، نمونه برداری از خوراک دام به صورت کیسه و فله، نمونه برداری از سیلوها، نمونه برداری در زمان تخلیه و بارگیری و در وسایل حمل اشاره کرد.

 

کارگاه آموزشی نمونه‌ برداری غلات و خوراک دام برگزار می‌شود

 

در این کارگاه آموزشی که 11 و 12 اسفند‌ماه جاری برگزار می شود، شرکت‌کنندگان به صورت غیر حضوری و برخط، به مدت 16 ساعت با روش‌های نمونه‌برداری آشنا خواهند شد.

 

از مخاطبان و واجدین شرایط حضور در کارگاه آموزشی می‌توان به نمونه برداران و بازرسان، شرکت های بازرسی، ارزیابان و کارشناسان فنی، مدیران و کارشناسان تضمین کیفیت اشاره کرد.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه تا دهم اسفند ماه فرصت دارند آمادگی خود را برای حضور در این کارگاه مجازی اعلام و ثبت نام کنند. ثبت نام به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.parsianlabs.com انجام می شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند با شماره تلفن 07633621327 و واتساپ 09175802682 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : برگزاری دوره آموزشی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آزمایشگاه,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code