شرکت آزمونه فولاد خدمات آزمایشگاهی خود در حوزه‌های مختلف را با تخفیف 10درصدی، به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می‌کند

شرکت آزمونه فولاد مجموعه‌ای فناور است که در حوزه‌های گوناگون، خدمات آزمون، تحلیل و بازرسی و مشاوره را ارائه می‌دهد. در بخش بازرسی این مجموعه فناور، آزمایش های غیر مخرب (NDT) و آزمایش‌های غیر مخرب پیشرفته (Advance NDT) ارائه می‌شود که نیاز فعالان حوزه پژوهش و صنعت را تامین می‌کند. همچنین در بخش متالورژی، خدمات متنوعی از جمله آزمایش های متالورژی، مکانیک شکست و شناسایی مواد را ارائه می‌شود.

 

پایش خوردگی و آزمایش­ های خوردگی بخش ویژه‌ای در شرکت آزمونه فولاد است که خدمات بازرسی در پروژه‌ها و همچنین آزمون‌های تخصصی حوزه خوردگی همچون آزمونOCP، آزمون پلاریزاسیون پتانسیو دینامیک(تافل، سیکلی)، آزمون امپدانس الکتروشیمیایی، آزمون HIC، آزمونSSCC را با تخفیف ده درصدی ارائه می شود.

 

اعضای باشگاه مشتریان از تخفیف 10 درصدی خدمات آزمایشگاهی شرکت آزمونه فولاد بهره‌مند می‌شوند

 

از دیگر خدمات آزمایشگاهی قابل ارائه در این شرکت دانش‌ بنیان می‌توان به آزمون‌های بخش ژئوتکنیک و بخش مقاومت مصالح شامل آزمایش‌های مکانیک خاک، سنگ و مصالح ساختمانی اشاره کرد.

 

آزمون‌های مختلفی همچون آزمایش‌های مکانیکی متالورژی شامل آزمایش‌های متالوگرافی و آزمایش آنالیز کوانتومتری، آزمایشهای مکانیکی شکست شامل خستگی-CTOD- تنش پسماند-K1C-J1C، آزمایش‌های مطالعات سنگ شناسی و خدمات میکروسکوپی، آزمایشهای مکانیک سنگ و پتروگرافی درشرایط محیط و در شرایط مخزن با تجهیزات سروکنترل، آزمایش‌های مکانیک خاک از جمله سه محوری و دینامیکی، آزمایش‌های سنگ دانه و بتن مشتمل بر طرح اختلاط و آزمایش های قلیائیت و همچنین آزمایش‌های شیمیایی همچون آنالیز شیمیایی انواع سیمان‌ها، آب و خاک و روان کننده های بتن، آنالیز شیمیایی دوده سیلیس و عیار سنجی سنگ آهن از این تخفیف برخوردار خواهند بود.

 

آزمایشگاه مهندسین مشاور آزمونه فولاد از اعضای توانمند شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است که اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی  فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

 

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code