دوره آموزشی تئوری عملی داربست های مهندسی بافت و کشت سلول پژوهشکده پوشش‌های نانوساختار با همکاری پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد برگزار می‌شود.

به گزاش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی؛ آشنایی با دانش سلولی و مولکولی با محوریت آزمایشگاهی، شناخت روش‌ها و تجهیزات جداسازی این سلول‌ها، برای توسعه پژوهش‌ها و محصولات فناورانه و همچنین شناخت روش‌های درمانی جدید از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

بر همین اساس، دوره آموزشی تئوری عملی داربست‌های مهندسی بافت و کشت سلول توسط پژوهشکده پوشش‌های نانوساختار با همکاری پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد و شرکت‌های رباط چارسوق پارس، فرداد و ژن فناوران کمال یزد برگزار می‌شود.

 

 

دوره آموزشی داربست های مهندسی بافت و کشت سلول به موضوعاتی از قبیل آشنایی با ساخت، کشت سلول، مشخصات و کاربردهای داربست در مهندسی بافت و همچنین آشنایی با کشت اولیه سلول و پاساژ دادن آن می پردازد.

 

این دوره آموزشی در روز های 10 و 11 اسفند 1401 از ساعت 8 الی 16 در پژوهشکده نانوساختار دانشگاه پیام نور استان یزد و مرکز تحقیقات نانوتکنولوژی پزشکی و مهندسی بافت پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۴۸۷۸۱۵۴ تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دوره آموزشی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code