فرایند استقرار استاندارد ISO/IEC 17025، در آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری استان سمنان، با برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی، الزامات و ممیزی این استاندارد، آغاز شد.

در این دوره آموزشی که با حضور 20 نفر از کارشناسان و مدیران پارک علم و فناوری استان سمنان، بیست و ششم مهرماه جاری برگزار گردید، مقدمات آشنایی با استاندارد ISO/IEC17025 و شیوه پیاده‌سازی الزامات آن برای شرکت‌کنندگان در دوره توضیح داده شد.

 

آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری استان سمنان از اعضای قطعی شبکه آزمایشگاهی در استان سمنان است؛ از جمله مهم ترین زمینه های تخصصی فعالیت این مرکز می توان به آنالیز شیمیایی خاک و آب و پساب، حوزه میکروبی، سنگ و گوهرشناسی، فناوری نانو و حوزه میکروبی اشاره کرد.

 

علاقمندان برای اطلاع از توانمندی‌ها و امکانات تجهیزاتی و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه، به صفحه اختصاصی آزمایشگاه  در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه نمایند.

 

شایان ذکر است تا کنون 3 مرکز عضو شبکه در استان سمنان با حمایت شبکه آزمایشگاهی در حال استقرار استاندارد ISO/IEC17025 هستند؛ این مراکز عبارتند از: آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان و آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری استان سمنان.

 

فهرست مراکزی که اعتبارنامه این استاندارد را دریافت کرده‌اند، در صفحه استاندارد شبکه آزمایشگاهی قابل مشاهده است.

 

کلمات کلیدی : استاندارد,سمنان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code