دانشجویان و کارشناسان آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی از تخفیف شرکت در دوره آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا که توسط پژوهشگاه رنگ برگزار می‌شود، بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC) به همت پژوهشگاه رنگ برگزار خواهد شد. این دوره آموزشی یک‌روزه 19 آبان‌ماه 1399 به شیوه تئوری و عملی برگزار می‌شود.

 

سرفصل های این دوره آموزشی شامل: روش های کروماتوگرافی، تحول در کروماتوگرافی با عملکرد بالا، بخش های مختلف دستگاه HPLC ، انواع فازهای متحرک و ساکن، چگونگی انجام آنالیز کمی و کیفی با HPLC، می‌باشد.

 

مخاطبان دوره HPLC، دانشجویان رشته‌های شیمی، داروسازی، نساجی، مهندسی رنگ، مهندسی شیمی، تکنسین‌ها، مهندسین و کارشناسان آزمایشگاه‌های تحقیقاتی هستند.

 

گفتنی است هزینه شرکت در دوره آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا، 350 هزار تومان است اما این هزینه برای کارشناسان آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی 250 هزار تومان و دانشجویان 150 هزار تومان خواهد بود.


مخاطبان از طریق ثبت‌نام اینترنتی که شرایط آن در سایت پژوهشگاه رنگ به آدرس http://icrc.ac.ir/fa/news/196 ذکر شده است می‌توانند برای حضور در این کارگاه آموزشی اعلام آمادگی کنند. افراد پس از پرداخت هزینه و تکمیل فرم ثبت نام، می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. آخرین مهلت ثبت نام 12 آبان‌ماه، یک هفته پیش از برگزاری دوره است.

کلمات کلیدی : پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ,برگزاری دوره آموزشی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code