مدیرعامل شرکت افروز شیمی لارک از ارائه تخفیف 25 درصدی خدمات در قالب طرح تخفیف پاییزه برای اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، معصومه آجورلو، مدیر عامل شرکت افروز شیمی لارک از ارائه تخفیف‌ های پاییزه خدمات آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت و ادامه داد:  این شرکت در راستای حمایت از تحقیقات در کشور و در قالب طرح پاییزه، 25 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی برای اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی در نظر گرفته است.

 

آجورلو افزود: شرکت دانش‌بنیان افروز شیمی لارک دارای آزمایشگاه های مواد معدنی و کود، شیمی و تعیین ماهیت، غذایی، خوراک دام و طیور، آب، پساب، خاک و کشاورزی می باشد و آماده ارائه خدمات به دانشگاهیان، پژوهشگران، فعالان دانش‌بنیان و صاحبان صنایع است.

 

این فعال فناور از فعالیت این شرکت دانش بنیان بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی گفت و ادامه داد: این مجموعه دانش‌ بنیان آزمایشگاهی، تاکنون موفق به اخذ گواهی تائید صلاحیت استاندارد ISO/IEC 17025 از مرکز تائید صلاحیت ایران، پروانه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تائیدیه از سازمان های دامپزشکی، غذا و دارو، اداره کل استاندارد هرمزگان، جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات آب و خاک کشور شده و به‌عنوان آزمایشگاه معتمد اداره کل استاندارد در حال فعالیت است.

 

اطلاعات توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی شرکت افروز شیمی لارک در وب‌سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه شده است.

 

کلمات کلیدی : تخفیف,آزمایشگاه,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code