راهبردهای مدیریت کارایی دارایی ها، رویکردهای پیشرو و جامعی را برای بهره برداری بهینه از دارایی ها ارائه می دهد.مدیریت کارایی دارایی ها، با کاهش بار فعالیت های مدیریت آزمایشگاه، موجب افزایش دسترسی و استفاده از دارایی های آزمایشگاه و بهبود بهره وری می شود. این رویکرد با کاهش هزینه ها و افزایش پایداری آزمایشگاه، کنترل دارایی ها و دیدگاه بی سابقه ای را برای آزمایشگاه فراهم می کند.

مدیریت کارایی دارایی ها که به مدیریت عملکرد تجهیزات  نیز شهرت دارد، رویکرد راهبردی یکپارچه ای برای فعالیت های آزمایشگاه است که نقش حیاتی آن به ویژه در آزمایشگاه های آنالیز، به شکل قابل توجهی در حال افزایش است. رشد پیچیدگی عملیاتی در بسیاری از آزمایشگاه ها به آستانه بحرانی رسیده و با تقاضای مستمر و رو به افزایش برای بهره وری بالاتر، همراه شده است. بررسی اخیر انجام شده در رابطه با پایداری آزمایشگاه ها نشان داده است که تنها 27 درصد آزمایشگاه ها برنامه ای برای بهبود بهره وری و بهینه سازی منابع دارند.

 

مدیریت کارایی دارایی ها، با کاهش بار فعالیت های مدیریت آزمایشگاه، موجب افزایش دسترسی و استفاده از دارایی های آزمایشگاه و بهبود بهره وری می شود. این برنامه به آزمایشگاه ها کمک می کند که بر شایستگی تمرکز کنند و مدیریت، بر ویژگی محوری خود یعنی برنامه های بهبود ( تخصص علمی ) محوری خود یعنی کارایی آزمایشگاه تمرکز کند. این رویکرد با کاهش هزینه ها و افزایش پایداری آزمایشگاه، کنترل دارایی و دیدگاه بی سابقه ای را برای آزمایشگاه ایجاد می کند.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code